Missade Yasmines fest

 I söndags fyllde min fantastiska vän Yasmine år. Nu har hon också passerat 30 och det var fest på lördagen. Men lördagen var ingen bra dag i vår familj. Jonas gav Gabriel lunch redan innan 11.30 och han somnade just 11.30. Det är en timme tidigare än han ska, så jag visste att eftermiddagen och kvällen skulle bli kämpig. 

Mycket riktigt. Jonas fick gå till lekparken med Gabriel på eftermiddagen för att rasta av honom, jag lagade mat. vid 20.30 hade jag möjlighet att ta mig in i duschen utan stress. Men då var det ju inte lönt. Och ja jag behövde duscha, Gabriel hade kräkts på mig och grejer så jag var inte fräsch någonstans. 

Jag missade med andra ord festen, men förhoppningsvis kan jag fira henne lite en annan dag. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag