Krångligt med inlägg

 De senaste två dagarna har jag försökt få in ett inlägg. Jag vet inte vad det är som händer men något konstigt är det.

Jag har i ett par dagar försökt lägga upp ett inlägg men det har helt enkelt inte fungerat. När jag bloggar skriver jag alltid på datorn. Det är smidigast eftersom man kan redigera bättre. Nu redigerar jag ju inte speciellt mycket, men jag vill gärna ha samma upplägg på mina inlägg. Det vill säga hur texten ska vara med radavstånd och sådant. Var ska bilderna vara. Och när man skriver via datorn är det lätt att missa någon autocorrect och det är så irriterande. Däremot använder jag telefonen till att skriva rubriker och lägga in bilder. Då öppnar jag helt enkelt ett nytt inlägg och lägger in de eventuella bilderna jag ska ha, och så skriver jag en rubrik. Denna rubrik är oftast inte den jag använder sen, men det är en rubrik som påminner mig om vad jag ska skriva om senare.

Hur som helst, jag har försökt skriva ett inlägg så som jag brukar, men av någon anledningen blir det fel. Jag skriver några rader, gör ett nytt stycke, men det nya stycken hamnar i den texten som redan finns. När jag sedan förhandsgranskar texten, ligger texten på den andra texten så det går inte läsa. Det går heller inte öppna hela inlägget, bara läsa den första delen innan man öppnar alltsammans. Man kan inte göra något i princip. 

Ni som använder blogger, har ni upplevt samma problem tidigare? Eller är det bara jag som gör något som blir helknasigt? Märkligt i så fall eftersom jag alltid gör på detta sätt, och det blir bara märkligt ibland.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag