Inställd träning

 Idag skulle jag kört träningspass nummer 5 på raken, men icke. Jag har inte haft energin till det idag så idag fick jag ställa in. Det satt långt in, jag har ingen träning inplanerad förrän på torsdag, så tre dagar nu utan att gå på ett träningspass? Hur ska detta gå? Jag får försöka gå till själva lokalen och lyfta lite skrot. Eller om jag ska gå på ett lunchpass imorgon? Vi får se vad som händer. 

Hade tänkt att gå till små och stora, vilket är kyrkans tillfälle för föräldralediga att komma med sina barn. Jag har inte varit ännu, det har alltid blivit en krock, men nu har jag tänkt att gå dit eftersom Gabriel behöver träffa mer folk och vänja sig vid fler människor samtidigt. Men efter att ha pratat med min kompis så sa jag nej. Förra veckan hade hon varit på öppna förskolan och dagen efter hade hennes dotter magsjuka. Dessutom var det fler som hade fått magsjukan. Jag vet inte om de blev smittade där, eller om de blev smittade någon annanstans, men jag tänker minsann inte bege mig till folksamlingar med barnen och riskera att få magsjukan. Ja vi kan få det i affären eller var som helst, men jag vill ju inte söka upp platser där man vet att det kan ha varit folk som blivit smittade.

Så detta är väl veckan då allting ställs in helt enkelt. Jag ska göra allt för att inte ställa in mer saker, men man ska aldrig säga aldrig. Lucas ville exempel inte åka till Sturebo imorgon, ännu en sak som jag ställer in....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag