Att uppdatera när man har två småbarn

 Alltså det är ju inte jättelätt att uppdatera här när man har två småttingar. Eller ja Mikael han ligger ju där man lägger ner honom. Men Gabriel! Så fort jag tar fram datorn ska det pillas överallt - där sladden är, alla tangenter, dra i skärmen och så vidare. Så jag får passa på när han vilar. Men det gör han ju bara en gång om dagen. 

Sen är Gabriel faktiskt väldigt smidig. Han går runt här i huset, plockar med sina leksaker och leker tittut. Jag kan lägga in lite grejer under dagen här i bloggen, när jag behöver men jag försöker låta bli. Varför sitta med datorn när jag kan leka med honom? 

Så om det blir lite långa uppehåll mellan varven handlar det om att jag inte hunnit uppdatera. Men det kommer en uppdatering någon gång, jag försöker skriva varje kväll, men får kanske hoppa över någon på grund av trötthet, men jag lämnar inte bloggen så ni vet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag