Pusslet jag hittills fått kämpa mest med

Igår hände det äntligen! Jag blev klar med pusslet. Ni som hängt här inne ett tag vet att jag gillar att pussla och att det gärna är Jan van Hastereen som får stå för pusslet. När jag för ett par veckor sen var på loppis var det någon som sålde tre av dessa pussel och jag hade inte pusslet något, så jag köpte tre pussel för mindre än vad ett skulle kostat. 

Jag började pussla tillsammans med Lucas direkt, men sen har jag inte orkat sätta mig ordentligt. Eller jag har inte haft tid känns det som. Men om en vecka är det kalas här i huset och då behöver vi bordet så nu var det dags. 

För första gången någonsin kände jag att jag kunde avbryta och plocka ner allting. Jättesvårt att pussla! Vet egentligen inte varför, Jonas trodde de va färgerna men jag har ju pysslat med dessa färger tidigare och haft sådana här plottriga motiv. Menmen, det är klart och idag plockar vi bort det. Sen blir de nog inget pussel här förrän om drygt två veckor. Har ju ändå två pussel till. 


Gillar ni att pussla?


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag