Förlamande trötthet

 Helt sjukt! Jag har åter drabbats av denna förlamande trötthet. Jag har inte glömt bloggen, det är bara att varje dag just nu är en kamp om att hålla ögonen öppna. Jag antar att det är graviditeten, 28+4 idag. Jag vill minnas att jag fick sådan här trötthet även med Gabriel. Ganska märkligt att något som hände för lite mer än ett år sen, är redan bortglömt. 

Hur som helst, jag har inte glömt bloggen och jag har lite att berätta. Men jag orkar inte. Så om jag hinner imorgon ska jag göra ett sammanfattat inlägg från veckan. Bland annat första besöket på öppna förskolan och morgondagens sjukhusbesök och shopping i Jönköping. Förhoppningsvis får jag energi av att vara iväg litegrann. Får väl se till att jag druckit kaffe innan vi åker helt enkelt, då kanske jag åtminstone är pigg. Alternativet är ju att sova i bilen. 

Och på tal om att sova, det är precis vad jag ska göra nu. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag