Fika och gallsyror

Jag nämnde i måndags att jag varit hos min BM. Vi pratade också om min klåda. Jag har sådan klåda på ben, fötter och ibland händerna under framför allt kvällar och nätter. Så vi bokade in ett fasteprov för att ta reda på om jag hade gallsyror eller ej. Detta prov gjordes idag och svaret som kom var att jag inte hade det problemet. Så troligtvis beror det på min torra vid sen innan. Tur jag fick massor av the bodyshop-produkter i min adventskalender och även sen i julklapp av Jonas. Jag kan smörja in mig ordentligt. 

Igår hörde yazz av sig om en fina på stan. Självklart sa jag ja. Hon var ledig, vilket hon aldrig är annars, så vi passade på. Det har så mysigt! Sitta och prata, skratta och njuta av tillvaron. I två timmar satt vi där och bara njöt! Underbart helt enkelt! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag