Fredag och jönköping



 Hörni! Idag är det fredag! För min del spelar det väl egentligen ingen roll, jag är ju alltid ledig och hemma. Men för Lucas del är det underbart. Han har slöjd i skolan och det är veckans kortaste dag så han är nöjd han. 

När han begett sig till skolan ska jag och Jonas packa ihop oss för en tripp till Jönköping. Gabriel har ett litet blåsljud på hjärtat, vilket är väldigt vanligt. Men för att konstatera att det verkligen inte är något farligt, får han åka på ultraljud och det görs i just Jönköping. När ultraljudet är klart ska jag snabbt springa in på IKEA och köpa tvättlappar och eventuellt några fler handdukar. Vi har verkligen brist på den varan! 

Inte nog med att vi ska till Jönköping. Direkt efter ska vi åka till Eksjö för ännu en kontroll av gulsoten. Munkar vi verkligen boostat Gabriel med både bröstmjölk och ersättning. Så jag hoppas värdena minskar nu så vi slipper dessa resor. 

Tog förresten en mysig bild på två av mina grabbar igår kväll. Gabriel älskar verkligen att ligga så här! Då blir han nöjd och skriker inte alls.

Tycker ni det är lite bilder på Lucas? Well, jag har inte glömt bort honom, men han sitter gärna och spelar med Neo så han struntar för tillfället i oss andra. Men snart blir det nog ändring på det och han umgås med oss igen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag