Bajsunge!


 Jag funderar på vad jag gjort för att förtjäna detta men Gabriel har för vana att bajsa rejält på förmiddagar eller redan runt 04 på morgonen. Så rejält att det är klädbyte som behövs. Men idag tog han priset! Den laddningen asså, jag trodde inte han skulle få ur sig så mycket. Men det är mycket jag har glömt sedan Lucas var bebis. Men det är tur jag tvättar idag för nu är snart kläderna slut. 

Hann med en promenad på morgonen också. Gick med Lucas till skolan och sen tänkte jag fortsätta promenera. Gå förbi maxi och sen på vägen hem kolla om det fanns något intressant, men jag insåg att redan några 100 meter efter skolan, att jag har fått skoskav! Jag har tagit fram mina löparskor men jag har inte använt dom så mycket så jag tänkte ha dom som mina promenadskor. Men då måste jag gå in dom vilket är bra och självklart tar jag korta promenader, idag skulle jag ta min första längre promenad i dom men innan jag ens gått halva biten, så har jag alltså skoskav. Tur att vi hade plåster hemma, så nu får hälen vila. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag