Beckfilmer

Igår ville jag titta på film men var inte sugen på något jätteavancerat. Med avancerat menar jag en film jag inte sett tidigare och där man behöver vara med om vad som händer på skärmen hela tiden. Jag och Jonas tittade på Fast and Furious för två helger sen, och där är Gal Gadot med, och det är även hon som spelar Wonder woman. Tyvärr dansnumren Wonder woman kvar på Netflix, och jag orkade inte köra via Blue-ray. Kan ju bero på att spelaren står på golvet och jag orkar inte böja mig så långt ner. 

Så då tog jag nästa grej jag funderat ett tag på att kolla på - Beck. De har ju gjort reklam för de senaste filmerna, tror en släpptes helgen som var eller något, och det har gjort mig sugen på att kolla lite igen, jag vet att jag sett en film med Steinar, kanske två men det betyder ju att jag har missat flera stycken. Vilken tur st vi även har Cmore då alla filmerna finns där.

Jag började titta på film 17, nu minns jag inte vad den heter, men jag kan den typ utantill. Men den är bra så varför inte. Sen hoppade jag över filmer jag sett flera gånger på tv. Varför jag börjar innan Steinar är för att de tre männen på bilden är mina favoriter - Oljelund, Beck och Gunvald. Vill ju gärna se några filmer med denna trio! 


Idag ska jag fortsätta, men först ska jag till barnmorskan vid 10. 

Tittar ni något på film?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag