Små och stora

Idag kom jag iväg till små och stora. Ni som läst min blogg tidigare vet att jag i förra veckan var på små och stora i Bäckseda, men idag var jag här i Vetlanda. 

Det blev en kort men skön promenad dit, det tar en kvart att gå i tempo som gör att man inte svettas när man kommer dit. Jag fick en rundtur eftersom jag tidigare aldrig varit där och vilka fina lokaler! Ojoj så bra. 

Mikael sov genom hela stunden vi var där och Gabriel vågade verkligen ta ut svängarna. Fastän jag gick iväg så klarade han sig på egen hand, en stund i alla fall. Vi var kvar ungefär 45 minuter, sen orkade jag inte mer. Jag kände att jag var stressad inombords och då börjar min hosta alltid krångla. Så vi packade ihop oss och gick hem igen. Det var en ganska bra tid att gå, Gabriel började bli trött av alla intryck och Mikael hade precis vaknat. 

Väl hemma började jag nästan laga mat direkt till oss fyra som var hemma. Och efter det åkte Jonas till jobbet. Första dagen på eftermiddagsveckan, hur ska detta gå? Gabriel sover i alla fall så nu är det egentid med Mikael som gäller. 



 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag