Jag har skruvat!

Igår fixade och trixade jag ju en del. Men jag glömde ju visa upp det här! Jag hittade en vit tavellist till i vår källare. Jag är lite nöjd faktiskt över att vi inte slängt något ännu, för nu kommer saker och ting till användning. Jag skruvade i alla fall upp den och sen kom jag på att jag gav Jonas en tavla med en textrad ur Kents låt "utan dina andetag" som skulle passa perfekt. Så den kom också upp. Ser ni krukan? Den fick vi av mina föräldrar på nyårsafton. Hon la på minnet att jag ville ha en mörk kruka och en växt som tål mörker typ dygnet runt. 

Idag kollade jag vilka foton jag kunde använda och plockade fram tre ramar. Det fanns redan foton i dessa ramar som inte passade in, så det är dags att köpa lite fler ramar. Men jag får vänta lite, vi måste ju veta vart vi kan ha dom också. Jag har även skrivit till min bror idag, han är ju elektriker och ska hjälpa oss med att få ett eluttag hit. Vi har ju inga eluttag i någon av våra hallar, vilket är jätteirriterande. Men han ska fixa det. Tur vi har en elektriker i familjen! Så det sista som ska hit nu är en lampa. Jag vet inte när det blir, bror min har lite resor till Norge nu med sitt företag så han hinner inte. Men när han väl hinner får vi se om vi kan ha någon lampa vi har hemma, eller så köper vi en ny. Men jag är sjukt nöjd! Är så glad över att detta blivit gjort. Ja jag gnäller lite över golvet och väggarna samt listerna, men det glömmer jag bort när jag ändå ser att det jag ville göra här, det blev bra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag