Idag var det dags - sista fredagen på väldigt länge som jag infinner mig på min arbetsplats. Från och med måndag är jag hemma på grund av riskerna på jobbet. Det är högt buller överallt, så nu blir det att vara hemma. Det kändes hur bra som helst att gå hem idag, men hur känner jag om några veckor? När rastlösheten är total? Vi får se hur det går då. Det bästa är i alla fall att dessa alarm inte behöver ringa varje vardag på väldigt länge numera.


Denna fredag har varit i princip som alla andra fredagar nuförtiden - vi åker och handlar, äter middag och sen blir det fredagsmys med hela familjen och disneyplus.



Det är ju tur att vi har flera streamingtjänster, jag lär behöva dom! Det är ju drygt fyra månader kvar till beräknad förlossning, så jag har många timmar framövera att slå ihjäl.

Kvällens film är Pongo och de 101 dalmatinerna 2 - Tuffs äventyr i London. Varken jag eller Jonas har sett den, och det var Lucas som valde den. Jag måste säga att det är otroligt roligt att kunna se alla dessa disneyfilmer tillsammans med Lucas, han vill ju aldrig titta på denna typen av filmer. Det är Youtube och serier på Netflix som gäller. 

Jag hämtade dessutom ut ett paket idag. Förra veckan beställde jag allt som beställts ur jultidningskatalogen. Igår fick jag ett SMS om att det hade kommit men jag visste att vi idag skulle handla så det var ju perfekt att hämta det samtidigt. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag