Inte alls pigg

 Jag har visst inte uppdaterat under helgen. Den största orsaken är att jag inte orkat! 

I fredags hände ingenting speciellt och jag hade inget att prata om, tänkte berättat för er att jag var duktig och struntade i godiset till filmmyset. Men när filmen var slut var jag så trött så jag stöp i säng direkt. 

Lördagen blev en pina  jag sov dåligt för första gången sen i tisdags - vaknade oftare och hade svårt att somna om. Slutade med huvudvärkstablett som inte hjälpte, samt en vilostund på kvällen  inte heller den hjälpte. Lucas och jag var ute två gånger på korta promenader som inte heller som hjälpte men det var skönt att komma ut. Sista promenaden tog vi tillsammans med Jonas. I alla fall halvvägs, han skulle till bowlingen med sina kollegor så han hade en utekväll medan jag var hemma med Lucas.  Huvudvärken försvann aldrig.


Nu är klockorna tillbakadragna men jag har inte sovit mer för det. Strax innan Jonas kom hem vaknade jag och kunde inte somna om på över två timmar. Huvudvärken finns fortfarande men vad ska man göra? 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag