Världens bästa sambo


 Jag har så många inlägg att skriva men jag orkar inte. Nu har jag varit hemma i lite mer än en månad och energin och lusten till att hitta på något försvinner sakta men säkert. Men det är ett ämne jag ska ta upp i ett eget inlägg. Idag ska jag berätta om min fantastiska sambo! 

Jag har länge gått med bara sport-bh eftersom bysten har blivit för stor för mina vanliga bh:ar. Även sport-bh:n har varit för liten men det har liksom fungerat. Jag har sökt och sökt efter en amningsbh, det är inte lätt att hitta när man är fyllig sen innan. Men på Evas underkläder på nätet finns en hel del. 

Jag kikade runt men vägrade sen beställa hem eftersom det är så dyrt! Jag vet att jag behöver minst fyra bh:ar men jag vill inte lägga pengarna. Varför just fyra? Jo två att ha på dagen och två till natten. Kan ju vara bra att ha någon att byta med om läckolyclan är framme. 

Igår fick Jonas hem ett paket och jag är som alltid nyfiken. Och jag fick öppna det. Fattade inte att han beställt något till mig utan öppnade de för jag antog det var något till honom eller hans samling. Så min förvåning var total när det ramlar ut en ny amningsbh! Jag hade tittar på hans dator efter bh och när jag inte beställde, valde han att gå tillbaka till den internetsidan som var sparad i datorn, och beställde hem den. Så det blev rätt storlek och allt!

Min man han kan! Jag älskar honom så mycket och blir så glad när han gör något åt saken när jag bara tjurar över ditten och datten. 

TACK ÄLSKLING


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag