Sömnbrist

De senaste två dygnen har jag fått ihop 8 timmars sömn knappt, på tre sovperioder. 

Visst låter det fantastiskt? Det är det inte kan jag lova. Jag somnar och sover i cirka tre timmar. Sedan vaknar jag och är vaken mellan två och tre timmar, om jag ens somnar om, för att sen gå upp och ta tag i dagen. 

Igår var jag världens bitch, på riktigt. Vägrade prata med Jonas eller Lucas. Låg bara i sängen. Grät ena stunden för jag var så trött och inte kunde somna, och i nästa va jag så trött på allt så jag orkade ingenting. 

Idag lyckades jag somna på förmiddagen så jag är trevligare idag. Dessutom bestämde jag mig för att köpa ett tv-spel som jag tvekat på ett tag men jag valde att köpa det. Så just nu är det spelet som tar upp min fritid, finns inte så mycket annat att göra förrän vi får hem grejer till bebisens rum. Jag spelar såklart bara när jag kan, vilket oftast är på förmiddagen. Tidigare denna kväll har jag både lagat mat och spelat brädspel med mina två herrar i familjen. 

Dags att säga god natt till Lucas, sen blir det tv-spel igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag