Julkalender

 



Jonas är verkligen bäst! Jag har varit aningen tjatig om att jag tycker att han ska köpa något till mig, för det är synd om mig att jag ska gå och ha ont i princip dagligen. Denna graviditet har ju gjort att jag inte kan göra något som jag brukar - varken styrketräna eller ta långpromenader. Efter 20 minuter är jag helt slut och då promenerar jag själv. Tänk om jag haft sällskap med mig! Jag hade inte kommit långt innan jag behövt vända hem på grund av att jag flåsar så mycket. Man röster ju en del när man går tillsammans. 

Jag började hinta om att jag borde få något eftersom livet inte fungerar. Visade tips och sen blev det att jag glömde bort det. Sen frågade han en dag vad de va jag ville ha, men då va denna kalender slut. Men idag kom det hem en! Så nu har jag en julkalender och jag längtar verkligen tills jag får öppna första luckan. Det är så roligt med kalendrar tycker jag. 

Har ni någon julkalender i år? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag