Libero kampanj 2022

 Häromdagen kom sommarens kampanj från Libero. Jag glömmer alltid sådana saker, men jag hade fått mail om att man kunde köpa halsband med en bokstav. Jag minns inte vad företaget heter men de använder återvunnet silver. Nu kunde man som sagt få rabatt där genom att använda poäng från Libero. Jag passade på att kolla vad som fanns hos detta företag och då såg jag den nya kampanjen.

Sommarens kampanj är kompisar. Så motivet på alla saker är såklart Alfons Åberg, han är ju typ allas bästa kompis. Jag gillar dessa kampanjer. Det är då det finns något som passar mig. Jag vill gärna klocka hem både en pyjamas och en badcape. Får se hur långt jag kommer, men redan igår ramlade det in fyra koder på kontot. Jag skulle scanna ett paket som stod på toaletten och det blev en kampanjkod. Alla libero touch paket är kampanj samt de paket med kampanjbild. Så jag stannade alla fyra paket jag hade hemma med libero touch. Vi har ju två kvar sen Gabriel var liten så nu blev dom också scannade. Men nu har jag faktiskt 6 koder för vi köpte två nya paket idag. Dom kommer gå åt så varför inte? Och är det inte Gabriel som hinner använda dom, ja då är det Mini så det är inga problem. Med andra ord räcker det med två paket till så kan jag beställa en pyjamas. Men jag väntar att köpa två paket till. Vi ska eventuellt handla blöjor till mini nu snart med. Lite tidigt kanske, drygt två månader kvar, men det är lika bra att ha det gjort, maj och juni är fullspäckade med aktiviteter så jag vet inte riktigt när vi ska komma ihåg att fixa det sista inför Mini. Det är några klädesplagg kvar att införskaffa, packa väskan och lite annat. Sen kan vi lita oss tillbaka.


Har ni spanat in kampanjen? Är ni sugna på något? Och vad tycker ni om årets tema - Friends?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag