Bodypump får avsluta veckans träning

 Söndag hörni och vilken vecka det ändå varit. Den började bra, gick mot kaos och slutade ändå ganska bra. För att summera det allra bästa så känns det som att jag definitivt kommer klara av att ta hand om barnen själv på kvällarna när Jonas jobbar. Det kommer vara tungt men det går. Lite extra kaffe och planering är det som krävs.

I min träning så har jag börjat komma tillbaka. Hela veckan har jag nått de tre målen jag har i min apple watch. För er som inte vet vad det är för mål så har man ett inställt på rörelse, där ska man bränna kalorier under dagen. Det andra är träning, där ska man få upp pulsen under ett visst antal minuter. Det tredje är stå och det betyder kort och gott att man ska tänka på att röra sig varje timme.

Måndag och tisdag tog jag ju promenader så då var det inga konstigheter med att nå målen. Onsdagen så körde jag lite hemmaträning, inte mycket men det gjorde det som behövdes. På torsdagen blev det första passet på gymmet på över en vecka. Det var riktigt skönt! I fredags tog jag en promenad och likaså igår. Idag var det träning på gymmet igen. 

Jag älskar verkligen att träna. Det känns så himla bra i kroppen. Den enda nackdelen idag var att min fot gjorde sig påmind. Jag hade så ont när jag skulle köra knäböj så jag klarade inte av det. Jag fick till slut ta bort vikterna men det gjorde ont ändå. Sen gick det bättre. Hatar när det blir så men det är bara att kriga vidare. 

Har ni fått träna som ni vill denna vecka? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag