Veckans första pass

Onsdag och det betyder veckans första träningspass - spinning. Jag har ju berättat att jag inte tyckte spinning var roligt, men nu älskar jag det. Och nu är det dags att börja leka lite med min maxpuls! Jag kände även idag att min puls blivit bättre, och det är så fantastiskt roligt! Men jag har lite andra problem - fötterna somnar och min hälsporre gör sig påmind. Jag letar efter skor men det är verkligen inte enkelt! Just nu är det visst mellan säsonger - för sent för att vara slutet av årets säsong, för tidigt för nästa års säsong, så det verkar inte vara någon som har skor. Otroligt tråkigt. Troligtvis blir det att köpa skorna i Jönköping, men när kommer vi åka dit? Det är ju ändå 7 mil dit och vi har inga direkt ärenden dit nu. Vi får väl se hur det blir, kanske blir det en snabb shopping när vi åker till Örebro i mellandagarna. 

Tränar ni något? 





 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag