Alla hjärtans dag

 Jonas hade ledig natt så vi fick vakna tillsammans även idag. Älskar dessa måndagar där han är hemma. Vi hinner umgås medan Lucas är i skolan. Nu är det ju lov men Lucas valde att åka till mormor och morfar igår så vi var själva idag. 

Gabriel är ju hemma såklart och idag hände de äntligen, eller ja kanske inatt. Hans två framtänder i överkäken har varit på gång ganska länge men det har inte hänt så mycket. Nu har den ena av dem spruckit igenom. Så Alvedon till en lätt hängig kille. 




Det ringde på dörren och jag bad Jonas kolla eftersom jag hatar att öppna dörren för okända. Uppför tappen kommer han med en inslagen blombukett. Min älskade make har köpt blommor på alla hjärtans dag. Jag älskar honom extra mycket för det. Sen vi blev tillsammans 2015 har jag fått blommor av Jonas, och då räknar jag in dagens blommor. Förstår ni hur ovanligt detta är och varför jag då blir extra glad?! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag