Massor av bröd och grabbar

 Dagen har varit ganska bra ändå. Det slutade med tre limpor bröd, att jag hann handla och att Mikael fått testa på potatis- och majspuré.


Jag hade ju tänkt gå till öppna förskolan men det hann jag inte med. Jag prioriterade brödbak istället. Dessutom hade Gabriel inte somnat vid kl 13, så det känns lite sådär att ge sig iväg numera, tänk om han vaknar typ direkt efter jag gått? Då får ju Jonas gå upp tidigare…

Men nu har vi bröd för några dagar framöver, det är verkligen jättegott! Jag handlade idag, svindyrt! Två korgar kostade 750 spänn. Visst en burk med ersättning men sjukt ändå! Nu har jag i alla fall handlat så vi har mat för typ hela veckan, åtminstone vad gäller middag. Eller jag tror det i alla fall. Det är lite svårt att planera mat nuförtiden, jag tränar ju fyra dagar i veckan. Tre av dom gångerna startar passen 16.30, 17,30 och 18.00. Vi äter middag kl 17. Så det blir lite krångligt. Men det går, jag planerar enkla middagar dom dagarna så Jonas fixar middagen. 

Klockan börjar bli mycket (22.24) men jag ör vaken ett tag till. Har haft svårt att somna de senaste nätterna så jag håller mig uppe lite till så kanske jag somnar snabbare.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag