Foglossning fortfarande

 Jag har någon gång sen förlossningen känt av foglossningen. Sen har det försvunnit och nu känner jag av den igen. Troligtvis är jag för tung. 

Hur gör man för att gå ner i vikt? Jag har promenerat i princip varje dag, vissa dagar två gånger om dagen. Inte länge men tillräckligt för att jag borde gå ner några gram i vikt. Men icke. Jag får uppenbarligen inte unna mig något alls. Vad jag än gör, hur ofta jag rör på mig, jag fortsätter öka. 

Det är svårt att promenera när man får ont i fötterna. Det är svårt att träna de stora musklerna när det gör ont att gå i trappor, det är svårt att engagera sig när man tror att kroppen ska gå sönder. Jag önskar verkligen jag kunde gå ner i vikt. Men vad jag än gör, ska det vara krångligt och irriterande...irriterande för att ju mer man försöker, desto mindre lyckas man

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag