Konstiga tider

 Jaha, då har jag inte uppdaterat er på över en vecka. Men vet ni vad? Jag orkar inte. Sen lördags förra veckan har jag mått skit, haft tunga funderingar kring förhållande, hus, barn och ännu mer. Först nu börjar jag vakna till liv igen. 

Detta ämne är stort och sträcker sig över flera dagar och med sidospår hit och dit. Jag vill såklart berätta om det för er så bli inte förvånade om det dyker upp kanske två inlägg om dagen eller något. Detta är viktiga ämnen, både för par som väntar barn, men också människor i allmänhet nu när vi är i en pandemi. 

Jag orkar inte ta upp detta ikväll, gröten står på spisen och ljusen är tända. Ikväll ska vi mysa. 


Ha en fin lucia och trevlig tredje advent

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag