Vilken vecka det har varit!

Hörni! En hel vecka har gått sen senaste inlägget (tror jag) men det har varit fullspäckat schema.

I måndags gjorde vi i princip ingenting men ändå fanns det ingen tid. Lucas kom hem från sin pappa på eftermiddagen. Vi fick också ett samtal från Jonas mor om att dom ville komma på tisdagen.

Så hela tisdagen var vi hemma och umgicks med hans föräldrar. Lite kläder till Mikael blev det i present. Sen pratade vi, och pratade och plötsligt var det dags för lunch. Och sen pratade vi mer. Och på eftermiddagen åkte de hem. Direkt upp till min bror för att fixa med takbox på bilen men det slutade med att vi än en gång lånar deras bil. 

Jag minns på riktigt inte vad vi gjorde på onsdagen eller torsdagen  men fredagen packade vi en hel del. Dessutom körde jag ett par hyllor till Emelie. Och sen fylldes bilen. 

Igår satte vi oss äntligen och drog till Västervik! Som jag längtat! Jag kände mig som ett barn igen. Vi har alltså hyrt en stuga i Västervik på campingen. Där har jag varit många gånger men aldrig den vuxne som bokat något. Senast jag campade här var för 11 år sen, då var jag här med mina föräldrar, min syster och hennes familj samt Lucas som då var fyra månader.

Mer om semestern när jag kommer hem. Här nedan visar jag lite bilder som föreställer Mikaels nya filt som han fått av Ann-Charlotte, en skön sovstil samt hur olycklig Mikael var på sin 2-månaders dag. 






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag