Bröllopsdag!



Hörni! Jag trodde jag lagt upp detta men icke. Så en vecka senare berättar jag att vi firade bröllopsdag förra söndagen. Tänk att vi har varit gifta i ett år nu. Verkligen ingenting jag trodde när Jonas och jag träffades och lärde känna varandra. Men på Bråvalla 2015 insåg jag att jag började få känslor för honom och sen var det kört. 

Vi har haft motgångar men idag står vi här - gifta, två gemensamma barn och Jonas har verkligen tagit till sig Lucas (som för övrigt också heter Holmgran). Vi köpte hus och nästa stora grej blir nog en ny bil, vår är inte så rymlig…

På bröllopsfesten vi hade drygt en månad efter vigseln, fick vi två flaskor från några vänner. Den ena var champagne och skulle öppnas 2022-08-07 så den poppade vi. Även jag tog två glas, jag pumpade ordentligt innan och det jag pumpade efteråt hällde jag såklart ut, men ville hålla igång produktionen liksom. Den andra flaskan ska vi öppna på vår femte bröllopsdag.

Sista bilden visar våra nya sängkläder som jag köpte till Jonas. Bomullsbröllop så vad passar bättre än nästan bomull? 

Nu återgår jag till semestern! 


 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Imorgon fast tre dagar senare

Stökigt bord

En drömtisdag